2012. január 7., szombat

BRTC Blemish Recover Balm BB krém - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Eladó egy csak kipróbált BRTC Blemish Recover Balm BB krém.  Nekem nem jó a bőrtípusomhoz, de kipróbáltam, mert annyi jót hallottam róla. Gyakorlatilag tele van, csak egy keveset nyomtam ki belőle, de azért használtnak írtam, hiszen a védőfólia már nincs rajta. Most a tiéd lehet olcsóbban, mint a webáruház ára!
Tulajdonságai:
"A BRTC Blemish Recover Balm krém csökkenti a faggyútermelést és azonnal megnyugtatja a problémás bőrt, élénk, életteli árnyalatot ad a bőrnek természetes fedéssel. Különösen a zsíros arcbőr kialakulását szünteti meg, meggátolja az aknéhoz vezető problémák kialakulását.
Zsíros, problémás bőrre ajánlott, ahol azonnal nyugtató hatás szükséges, vagy enyhén zsíros bőrre.
Szín: natúr bézs
Kiszerelés: 40g"
Olyasmi, mint egy alapozó, de mégsem az, nagyon sok bőrtápláló összetevőt tartalmaz, és szépen fed,   mattít. Olvass utána a bbkrem. hu oldalon!
Képet nem teszek fel, ugyanolyan, mint a weboldalon, az enyém is onnan származik!
Postázom.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-26 07:12
. BRTC Blemish Recover Balm BB krém - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos